Google Translate

zaterdag 7 december 2013

Nieuwjaars blog challenge 6: Een overzichtspagina maken

Challenge nummer 6: Een overzichtspagina maken.

In deze opdracht is het de bedoeling om een pagina aan te maken en geen blogpost. Ik schrijf er toch een blogpost over om de pagina's die op mijn blog aanwezig zijn te verduidelijken.


Er zijn een aantal pagina's aanwezig. Vier van deze pagina's verwijzen naar blogposten die ik eerder geschreven heb en in een bepaalde categorie vallen. Voor boeken, films en muziek is een pagina aanwezig.

In principe is het de bedoeling om van alle Scandinavische boeken en films een blogpost te maken. Dit lukt niet altijd en wat boeken betreft, loop ik best wel achter. Van de gelezen boeken en bekeken films probeer ik een blog te maken met daarin wat achtergrond informatie die te maken heeft met het boek of de film. Een goed voorbeeld hiervan is de film Død Snø. Hier was ontzettend veel achtergrondinformatie over te vinden.

Død Snø
De muziek pagina is de verzameling blogs die met muziek te maken hebben. Op deze pagina staan ook de twee afspeellijsten met Youtube filmpjes / muziek die ik in de loop der tijd bij elkaar gezocht heb.

Afgelopen week heb ik een nieuwe pagina toegevoegd en dat is de boekenlijst pagina. Dit is een lijst met een overzicht van alle Scandinavische boeken die we ondertussen in bezit hebben. Degene waarvan ooit een blogpost is verschenen, verwijzen met een link naar het desbetreffende artikel.

Zo wordt het blog een plek waar, voor mij, veel informatie wordt opgeslagen en het daardoor weer redelijk snel kan terugvinden :-).

2 opmerkingen:

  1. imponerende lijst met boeken maar ik he b nog een tip
    het droomhuis
    het wenshuis en het leugenhuis van de schrijfster anne.b.ragde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anne B. Ragde ken ik nog niet. Bedankt voor de tip. Ga ik zeker op naar zoek.

      Verwijderen