Google Translate

woensdag 8 maart 2017

De weg vlakbij Trollstigen

Ik kwam vandaag de blogpost Pieken en dalen van Elly Koster tegen. De blogpost van Elly gaat over een plek op de weg van Trollstigen naar Valldalen. De foto's kwamen me bekend voor. We zijn ook een keer op de Trollstigen geweest en zijn toen vanuit Trollstigen naar Geiranger gegaan. Het kan niet anders dan dat we langs dezelfde plek zijn gekomen. Ontzettend nieuwsgierig naar de foto's die wij gemaakt hebben. heb ik gauw even de foto's opgezocht. Leuk om te zien dat onze foto's compleet anders zijn dan die van Elly.






Steen met de inscripties «Kong Håkon bilte denne veg 1936»
en «Olav den Heilage gjekk denne steg 1028»


Dit is het pad naar de berghut. Zijn we niet geweest.



9 opmerkingen:

  1. PRACHTIG!!!
    Wij reden de Trollstigen ook een keer maar vanaf de andere kant en dezelfde weg terug.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zaten in een stuga aan het begin van de Trollstigen, dus konden we de omgeving mooi bekijken en dus doorrijden.

      Verwijderen
  2. Het is heel erg leuk om te zien hoe iedereen andere foto's maakt van bijvoorbeeld dezelfde route die ze gereden hebben. Jullie foto's zijn prachtig en jullie hadden ook mooi weer zo te zien.
    En, ja, daar zie ik het wandelpad voorbijkomen :-) Dus jullie hebben vast en zeker op dezelfde parkeerplek gestaan als wij.
    Bedankt voor het noemen van mijn blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben er een tijdje gestaan, maar niet lang genoeg om de berghut te bezoeken. We zaten maar twee nachten in de stuga bij Trollstigen en voor je het weet is de tijd weg. Vooral als we op veel plekken langs de weg stoppen :-).

      Verwijderen
    2. Dat overal stoppen kennen wij :-P Je schiet voor geen meter op maar je wilt ook niets missen :-)

      Verwijderen
  3. Leuk dat je zo snel een logje hebt gemaakt van dezelfde plek. Het ziet er prachtig uit en idd weer heel andere foto's dan van Elly.
    Als wij dezelfde plaatsen bezoeken, zie ik bij jou ook altijd weer andere foto's dan die van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was best wel benieuwd wat wij toen gezien hebben. De berghut staat me namelijk wel bij, maar staat dus niet op de foto's.
      Zweden is klein he :-).

      Verwijderen
  4. Prachtige foto's, prachtige plek is dit.

    BeantwoordenVerwijderen