Google Translate

maandag 14 augustus 2017

Mickeltemplet skischansen

In de vorige post had ik het over de uitzichttoren van Mickeltemplet. Deze keer de skischansen. Mickeltemplet heeft namelijk ook twee skischansen. Een kleine en een grote. Op de grote ben ik geweest en vanuit de top heb je een geweldige uitzicht over de omgeving. Ik heb een keer eerder op een skischans gestaan en wel bij Lysgårdsbakken te Lillehammer, maar die was niet zo eng als deze. Respect voor de skischansspringers!

Of de skischansen nog in gebruik zijn weet ik niet. Ik vermoed van niet omdat Mickeltemplet gesloten is. De skischansen zijn niet afgesloten en je kunt er zo op. De staat van de schansen waren goed.







2 opmerkingen:

  1. Fantastisch uitzicht! Maar kriebels in de buik als je naar beneden kijkt, zeg :-p

    BeantwoordenVerwijderen