Google Translate

woensdag 23 augustus 2017

STHLMSLIV - Jeppe Wikström en Nisse Larsson

In het huis waar we verbleven in Rönninge, omgeving Stockholm, stond het boek STHLMSLIV (ISBN 9789171260406). Het boek stond op de boekenplank in de woonkamer en trok mijn aandacht. Het is een interessant fotoboek met foto's van Jeppe Wikström en tekst van Nisse Larsson en gaat natuurlijk over Stockholm.

 

Het boek wat doorgebladerd en geprobeerd te vinden in Stockholm. Het boek komt uit 2006, maar ik kon het boek helaas niet vinden in de stad. De foto's zijn van fotograaf Jeppe Wikström. Ik had nog niet eerder van hem gehoord. Bij de zoektocht naar STHLMSLIV bleek wel dat hij ook andere boeken had uitgebracht met zeer mooie foto's. Nadeel, de boeken zijn nieuw erg duur, dus laten liggen. Een aantal foto's uit het STHLMSLIV boek heb ik hieronder opgenomen.








Meer informatie over STHLMSLIV:
- Bokus.
- Tanum.
- Pricepi (met andere boeken van Jeppe Wikström).

Mocht ik het boek ergens tegenkomen voor een geschikte prijs, dan schaf ik het zeker aan.

6 opmerkingen:

  1. De laatste foto vind ik de mooiste. Allemaal steen, en toch spelende kinderen. Kinderen vermaken zich overal, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig ik wou ook zeggen dat ik de laatste foto het mooist vind. Nou dan zal het ook wel zo zijn. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fotoboeken van hem. Ook die van de scherenkust. Kijk eens bij boekwinkeltjes.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er zeker naar gezocht maar niet tweedehands te vinden. Wie weet lopen we er een keer zomaar tegenaan.

      Verwijderen